vendredi 4 juin 2010

Aljazeera pristojbina povzroča motnjo

Amr Shereen, obstoječi Aljazeera naročnika, ki redno melodije v paziti izdajatelj Qatari izključne pokritost Lige prvakov UEFA in Europa League tekme, kakor tudi španska Primera Liga, italijanski Serie A in angleški FA Cup igre, je vesela, svetovni pokal pristojbina ne višje.



"Saj ni tako hudo," je dejal Shereen, ki ima v lasti zasebno podjetje s sedežem naročnik v Dubaju. "Še vedno sem jezna, ker sem imel Aljazeera 9 in 10 [televizijskega ponudnika, ki svetovnega pokala poti] za afriško Januarska pokal narodov, nato pa jih izgubil po tem turnirju.

"Zdaj sem da bi morali plačati, da jih dobite nazaj. Vendar je cena OK, to je bolj načela. "

Aljazeera naročnikov v emiratih, ki želijo gledati svetovnega pokala bo moral plačati Dh367 dajatev za nadgradnjo obstoječih paketov, medtem ko bodo novi naročniki morali plačati Dh280 za osnovno družbe letnega načrta, plus Dh367 za mesec-dolg World Cup nadgradnjo .



Za nove naročnike ne želijo, da se odločijo za celoletne naročnine, Al Jazeera je prav tako ponuja šest-mesečni paket, ki vključuje svetovnega pokala poti, za Dhs477.

"Po eni strani sem vesel, Aljazeera ne samo, da me boš račun samodejno za svetovni pokal," je dejal drugi naročnik Steve Young, ki dela za mednarodno podjetje moči rešitev, Aggreko.

"Nisem imel nobenega stika s Aljazeera doslej in čeprav ne vem, če to miscommunication za splošno pomanjkanje komunikacije. Konec koncev bi lahko, sem zamudil igre sem hotel gledati in mislim, da Al Jazeera naj bi več napora, da se obrnete svojim strankam pojasniti, kaj se dogaja naprej. "

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire